همه چيز درباره سرويس آسانسور
سرويس آسانسور يكي از مهم ترين كارها براي ساختمان هاي داراي آسانسور است. چرا ميگوييم مهم ترين چون همانطور كه مي دانيم آسانسور هايي كه فاقد قرارداد سرويس هر ماهه باشند هر مسئوليتي به عهده مدير ساختمان است و بيمه هيچ خسارتي در قبال اتفاقات افتاده نخواهد داشت.
شما وقتي سرويس آسانسور خود را به تيمي حرفه اي و قانوني مي سپاريد مي توانيد به راحتي در هر زمان به صورت شبانه روزي مشكلات رخ داده براي آسانسور خود را با سرويسور در ميان گذاشته و براي برطرف كردن مشكل سرويس كار به محل مراجعه كرده و مشكل را برطرف خواهد كرد. همه چيز درباره سرويس آسانسور
يكي از رايج ترين مشكلات در آسانسور ها گير افتادن در كابين آسانسور است كه معمولا ترس و استرس زيادي را با خود همراه بوده كه عمده ترين علت اين اتفاق مشكلاتي فني بوده كه به علت سرويس نشدن به موقع آسانسور رخ مي دهد.
انواع فعاليت هاي نگهداري آسانسور
سرويس
اگر در هنگام بازرسي نياز به سرويس وجود داشته باشد، خدمات براي قطعات متحرك و ثابت، الكتريكي و مكانيكي ارائه مي شود. علاوه بر اين، هر آسانسور بايد حداقل يك بار در ماه مطابق با “ليست خدمات و نگهداري آسانسور” سرويس شود. همه چيز درباره سرويس آسانسور
بازرسي
آسانسورها در فواصل منظم بازرسي مي شوند تا مشخص شود آيا آسانسور به نگهداري يا تعمير پيشگيرانه نياز دارد. بازرسي ها مي توانند بصري يا عيني يا با اندازه گيري بعضي از مشخصات فيزيكي تجهيزات باشند.
ترميم خرابي
اين رفع ايرادها مربوط به مواردي بوده كه دستگاه خراب شده بوده و نمي تواند كارهاي مورد انتظار را انجام دهد. با تعمير لازم آسانسور مجددا راه اندازي شده و به سرويس مي رسد.
تعمير پيشگيرانه
اين رفع مشكل ها زماني انجام مي شود كه نصب تجهيزات نصب شده هنوز كار كند و آسيب نبيند. هدف از تعمير پيشگيرانه تأخير در خرابي سيستم و افزايش فاصله بين خرابي ها يا جلوگيري از خرابي هاي احتمالي است.
برچسب: ،